پکیج دوره آنلاین زبان آلمانی

خدمات متمایز و رایگانی که آموزشگاه جوانه فقط با ثبت نام کلاس زبان آلمانی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد:

  • مشاور نیمه­ خصوصی به صورت حضوری و غیر حضوری تا رسیدن به مرحله اخذ ویزا

مشاوران متخصص ما در تمام مدت انجام فرایند اخذ ویزا در کنارتان خواهند بود تا بدون نیاز به پرداخت هزینه­ های اضافی در خصوص گرفتن وکیل به ویزای موردنظر دست یابید.

  • آموزش نگارش رزومه استاندارد و مورد تائید شرکت­ های کاریابی و کارفرمایان آلمانی

مهمترین مرحله بعد از یادگیری زبان آلمانی، نگارش رزومه ­ای حرفه­ ای با قالب مناسب جهت متقاعد کردن کارفرماست. رزومه مناسب می­ تواند تا ۹۰ درصد شانس موفقیت شما را در جلب رضایت کارفرما، افزایش ­دهد.

  • آموزش نگارش صحیح انگیزه نامه مورد تایید سفارت

مهمترین موضوع در تائیدیه سفارت برای اخذ ویزا، ارائه انگیزه نامه ­ای مناسب و حرفه­ ای به سفارت است. آموزش نگارش این انگیزه نامه یکی دیگر از خدمات گروه آموزشی جوانه به شماست.

  • در اختیار قرار دادن پرسش­ ها و پاسخ­ های متداول مصاحبه کاری

قبل از بستن قرارداد با کارفرمای آلمانی، شما باید در مصاحبه کاری به صورت حضوری یا غیرحضوری شرکت کنید. تجربه چندین ساله ما نشان می ­دهد حدود ۹۰ درصد از سوالاتی که در این جلسه از شما پرسیده می­ شود با قالبی مشخص و از پیش تعیین شده می­ باشد. مشاوران ما در این خصوص تجربیاتشان را در اختیارتان قرار خواهند داد. به طوری­ که شما در زمان مصاحبه از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

  • اخذ نوبت سفارت

اخذ نوبت سفارت یکی از آسان ­ترین مراحل اخذ ویزا می ­باشد. با این­ حال عده ­ای افراد سودجو با گرفتن هزینه­ های گزاف این­ کار را انجام می­ دهند. اخذ نوبت سفارت، توسط مشاوران برای شما انجام خواهد شد.

برگزاری دوره ­های تخصصی کسب مهارت، با ارائه مدرک قابل ترجمه دانشگاه علمی کاربردی جهت ارائه به شرکت­ های آلمانی در صورت ضعیف بودن رزومه کاری شما

برای ارائه رزومه ای قوی و قابل دفاع به کارفرمایان آلمانی نیاز است مهارت­ هایی خاص که برای شرکت­ های آلمانی جذاب است فرا بگیرید. در این خصوص آموزشگاه جوانه با برگزاری دوره­ هایی کوتاه و مفید رزومه شما را برای ارائه به این شرکت ­ها قوی کرده و با ارائه مدارکی قابل ترجمه از دانشگاه علمی کاربردی شانس موفقیت شما برای جلب اعتماد کارفرمایان را افزایش خواهیم داد.

 

مشخصات دوره­ های آموزش آنلاین زبان آلمانی گروه آموزشی جوانه

مهمترین مرحله برای اخذ ویزای کاری  و یا تحصیلی کشور آلمان، یادگیری و مهارت صحبت کردن به زبان آلمانی می باشد.

آموزشگاه جوانه با بهره­ گیری از اساتید مجرب، قصد دارد سریع ­ترین و راحت­ ترین راه برای رسیدن به دانش کامل زبان آلمانی را در اختیار شما قرار بدهد و همچنین با توجه به این موضوع که متاسفانه مهندسین محترم با آگاه نبودن از روند مهاجرت، هزینه­ های گزاف به افراد سود جو پرداخت می­ کنند، قصد داریم با ارائه پکیج رایگان اخذ ویزای کشور آلمان به مهندسین عزیز، از اولین قدم تا اخذ ویزای کشور آلمان همراه شما باشیم تا بدون نیاز به پرداخت هزینه­ های اضافی، به هدف نهایی خود برسید.

ما کنار شما هستیم تا در زمان کمتر از ۱ سال به آمادگی لازم جهت اخذ ویزای مورد نظر دست یابید.

با توجه به شرایط کاری و زمان اندکی که احتمالا تمامی مخاطبان با آن روبرو هستند بر آن شدیم تا ساعات کلاس ­ها خارج از زمان اداری باشد و  دوره ­ها به صورت آنلاین برگزار شود تا از اتلاف زمان و انرژی فراگیران جلوگیری شود.  تجربه آموزشی ما  نشان می ­دهد زمان برنامه ریزی شده جهت آموزش زبان آلمانی کاملا به اندازه و کافی می ­باشد و تنها کافی­ است مخاطبان گرامی با برنامه­ هایی که آموزشگاه در اختیارشان قرار می­ دهد هماهنگ و همراه باشند.

معرفی دوره زبان آلمانی

تعداد جلسات و ساعات پکیج دوره زبان آلمانی در لینک زیر نمایش داده شده است.

ثبت نام دوره ها پکیج دوره زبان آلمانی - کد ۹ رزرو مشاوره حضوری مهاجرت به کشور آلمان

 

دوره ها و جزوات آزمون نظام مهندسی پایه ۳


جهت مشاوره، هماهنگی و پاسخگویی به سؤالات خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید:

۰۳۱-۳۷۷۸۲۶۶۷

کانال تلگرام آموزشگاه:

صفحه اینستاگرام آموزشگاه: