پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا مکانیک جوانه آماده شد!

در سال های اخیر مهندسین متقاضی شرکت در آزمون های ورود به حرفه نظام مهندسی، فقط میتوانستند در زمینه آزمون نظارت و طراحی اقدام نمایند. برای آزمون سال ۱۴۰۱ طبق مصوبه جدید، آزمون اجرا مکانیک هم برای مهندسین مکانیک اضافه گردیده است.

آموزشگاه جوانه با بیش از ۶ سال سابقه تدریس بصورت تخصصی در زمینه برگزاری دوره های آمادگی آزمون های ورود به حرفه نظام مهندسی (رشته های معماری، عمران،برق، مکانیک و شهرسازی) به روش های حضوری، آنلاین و فیلم های آموزشی درحال فعالیت است.

اکنون با تلاش های فراوان اساتید گرامی با تجربه و با سابقه آموزشگاه جوانه، برای شما مهندسین عزیز در رشته مکانیک، پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا مکانیک را گردآوری کرده ایم.

مدرسین این پکیج، آقایان مهندس فرشید فضلی، مهندس سیاوش بهره دار و مهندس علی سعیدی ریزی هستند.

پکیج آزمون نظارت و اجرا مکانیک جوانه کاملا بر اساس آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی ساختمان (مباحث ۲۲ گانه)، تدریس می شود.

مباحث تدریس شده در این پکیج نظارت و اجرا رشته مکانیک عبارتند از: مباحث ۲، ۳، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۲ و نشریه ۱۲۸

این پکیج شامل بیش از ۹۰ ساعت فیلم آموزشی ضبط شده مطابق بند به بند مباحث مقررات ملی، همراه با حل تست از آزمون های گذشته و سوالات تالیفی است که با عضویت در کانال تلگرامی فایل ها، بعد از ثبت سفارش، قابل دانلود است.

با تهیه پکیج نظارت و اجرا مکانیک، بجز فیلم های آموزشی مباحث مقررات ملی رشته نظارت و اجرا مکانیک، کلیدواژه اختصاصی جوانه، پشتیبانی تخصصی در گروه تلگرام با حضور اساتید گردآورنده پکیج، یک جلسه آنلاین مشاوره گروهی با اساتید آموزشگاه جوانه و در آخر جزوه نمونه سوالات آزمون های گذشته و تست های تالیفی، همراه با پاسخنامه و توضیحات تکمیلی بصورت کاملا رایگان شامل ثبت سفارش پکیج خواهد شد!

شما میتوانید با ۵۰% تخفیف ویژه، این پکیج را از طریق وبسایت جوانه / پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا مکانیک / خرید تک کاربره و خرید دو کاربره، ثبت سفارش نمایید.

با خرید این پکیج از گروه آموزشی جوانه از بیش از یک میلیون تومان تخفیف بهره مند شوید!!

 

نمونه فیلم های آموزشی پکیج مکانیک را از طریق لینک زیر میتوانید تماشا نمایید:

 

پکیج آمادگی آزمون نظارت و اجرا مکانیک جوانه