کلیدواژه مباحث مقررات ملّی ساختمان

کلیدواژه طلایی/فهرست جامع جوانه

احتمالاً شما هم در سال های اخیر نام کلیدواژه را شنیده اید. جزوه ای شامل فهرستی از کلمات کلیدی که با یافتن هر کلمه به مرجع مورد نظر هدایت می شوید. در اوایل پیدایش این سبک از جزوات، درصد موفقیت آن ها بالا بود و حتما شما نیز داوطلبانی را سراغ دارید که با استفاده از کلیدواژه موفق به قبولی در آزمون های نظارت و اجرا شده اند. اما به مرور زمان و با آشنایی بیش تر طراحان سؤال با این جزوات، سؤالات نیز به گونه ای طراحی شد که استفاده از این محصول کمک آموزشی دشوارتر گردید. این روند در چند دوره اخیر به حدی رسید که عملاً استفاده از کلیدواژه را غیرممکن ساخت زیرا در فرصت کم آزمون حل صحیح بیش از ۵۰٪ سؤالات با این روش میسر نیست.

  • مشکل اصلی کلیدواژه های موجود در بازار چیست؟

اگر بخواهیم مشکل اصلی کلیدواژه های موجود را خیلی خلاصه بیان کنیم باید بگوییم: کمبود شدید وقت!!

در جزواتی که شاید شما نیز تا به حال خریداری کرده اید روند کار به این صورت است که شما در یک سؤال کلمات کلیدی را مشخص کرده، سپس طبق حروف الفبا به جزوه مراجعه کرده و کلمه را می یابید. مشکل اصلی از اینجا آغاز میشود!! شما با حجم زیادی از کلمات مشابه کلمه کلیدی مورد نظر مواجه می شوید. ضمناً جزوه کلیدواژه در اغلب موارد شما را به ۲، ۳ یا ۴ مبحث مختلف ارجاع می دهد.

  • راه حل این مشکل چیست؟

گروه آموزشی جوانه پس از بررسی سؤالات ۱۰ دوره اخیر و با تجربه برگزاری ۷ ساله دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی سبکی نوین از جزوات کلیدواژه را تحت عنوان کلیدواژه طلایی جوانه تدوین کرد.

  • تفاوت اصلی کلیدواژه طلایی جوانه با سایر کلیدواژه ها چیست؟ مدیریت زمان!!

برای استفاده از کلیدواژه طلایی جوانه شما باید ابتدا یک یا دو بار به صورت سطحی همه عناوین جزوه را مطالعه کنید. این کار بیش از ۱ ساعت زمان نمی برد اما در آمادگی ذهن شما برای یافتن کلمات قبل از آزمون کمک بسیاری می کند.

در کلیدواژه طلایی جوانه خط به خط مباحث مقررات ملی ساختمان و منابع آزمون توسط استاید هر درس به طور دقیق مطالعه شده و برای هر مبحث همه عناوین موجود استخراج شده است.

استخراج عناوین توسط اساتید با وسواس بسیار زیادی صورت گرفته و ۹۹٪ مطالب منابع مختلف را پوشش می دهد.

در کلیدواژه طلایی جوانه یک فهرست جامع برای هر مبحث به تفکیک تهیه شده است. در جلسه آزمون شما به جای جستجو در میان انبوهی از کلمات، به جستجوی کلمه کلیدی فقط در یک مبحث می پردازید و زمان زیادی را صرفه جویی می کنید.

  • روش استفاده از کلیدواژه طلایی جوانه چگونه است؟

ابتدا باید مبحثی که سؤال از آن طرح شده را حدس بزنید. این مهارت با روخوانی سطحی جزوه (همانطور که گفته شد) به راحتی قابل دستیابی است. سپس از عناوین موجود در کلیدواژه طلایی جوانه شماره صفحه مورد نظر را یافته و به سراغ حل سؤال در مبحث می روید.

دقت کنید در صورتی که همانند سایر کلیدواژه های موجود شما بخواهید فقط کلمه کلیدی را یافته و به دنبال پاسخ بگردید به علت تعدد منابع برای هر کلمه قطعاً در فرصت کم آزمون به حد نصاب قبولی نخواهید رسید.


جهت مشاوره، هماهنگی و پاسخگویی به سؤالات خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید:

۰۳۱-۳۷۷۸۲۶۶۷

کانال تلگرام آموزشگاه: