انتخاب بازرس- مبحث ۲۲

مراقبت و نگهداری از ساختمان

در این ویدیو مهندس سیاوش بهره دار در قالب حل یک سوال نکات مورد نیاز برای انتخاب بازرس ساختمان ها را از مبحث ۲۲ (مراقبت و نگهداری از ساختمان ها) توضیح می دهند. مبحث سوم مقررات ملّی ساختمان، از منابع اصلی آزمون های ورود به حرفه در رشته های زیر می باشد:

نظارت و اجرا عمران

نظارت و اجرا معماری

نظارت و اجرا مکانیک

طراحی مکانیک

نظارت و اجرا برق

طراحی برق

قبولی در آزمون های نظام مهندسی با فیلم های آموزشی مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ساختمان

تهیه شده توسط اساتید مجرب گروه آموزشی جوانه

  • مهندس سیاوش بهره دار، پایه دو محاسبات، نظارت و اجرا رشته عمران
  • مهندس علی سعیدی ریزی، پایه دو محاسبات، نظارت و اجرا رشته عمران

آموزشگاه جوانه با ۸ سال سابقه در برگزاری دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی در رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک، اقدام به تهیه فیلم های آموزشی کلیه مباحث مقررات ملّی نموده است. 

اغلب داوطلبان، از کمبود زمان برای حضور در کلاس های آموزشی گلایه دارند. پکیج آمادگی ازمون های نظارت و اجرا شامل لینک دانلود حدود ۱۰۰ ساعت فیلم آموزشی بوده و در کنار جزوات نمونه سؤالات و کلیدواژه در اختیار داوطلبین قرار می گیرد.

از مهم ترین ویژگی های این پکیج آموزشی، امکان دانلود و مشاهده فیلم ها در هر زمان و به تعداد دفعات نامحدود می باشد.

این فیلم ها مطابق با آخرین ویرایش مباحث مقررات ملّی ساختمان می باشد.

پشتیبانی آنلاین:

خریداران این پکیج آموزشی از پشتیبانی آنلاین (پاسخگویی به سوالات تخصصی)، از طریق عضویت در گروه تلگرام، تا روز آزمون برخوردار خواهند بود.

کلیدواژه:

کلیدواژه اختصاصی جوانه (فهرست جامع همه مباحث) در اختیار خریداران پکیج به صورت رایگان قرار خواهد گرفت.

حل تست های آزمون های گذشته و تست های تالیفی:

بند به بند آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی ساختمان در این پکیج تدریس می شود. در هر مرحله از آموزش، مدرسان با حل تست های آزمون های گذشته و تست های تالیفی، مهارت های تست زنی و نحوه مدیریت زمان را در پاسخ گویی به سوالات به فراگیران آموزش می دهند.

جلسات رایگان:

بیش از ۱۵ ساعت از جلسات آموزشی پکیج جوانه، به طور کامل (هر جلسه حدود ۹۰ دقیقه)، از طریق لینک های زیر در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. جهت مشاهده جلسات رایگان، آشنایی بیشتر با پکیج و سفارش به صفحات زیر مراجعه کنید:

مشاهده نمونه فیلم های آموزشی و سفارش پکیج نظارت و اجرا عمران مشاهده نمونه فیلم های آموزشی و سفارش پکیج نظارت و اجرا معماری

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید پکیج های آموزشی رشته های عمران، معماری، با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و یا شبکه های اجتماعی جوانه را دنبال کنید:

۰۳۱-۳۷۷۸۲۶۶۷

کانال تلگرام:

صفحه اینستاگرام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *