نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ۱۳۹۹ اعلام شد

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‏ های فنی ساختمان و معماران تجربی مورخ ۶ شهریورماه و ۳ و ۴ مهرماه ۹۹ می‌رساند، نتایج آزمون‌های موصوف استخراج گردیده و از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۰۵  از ساعت ۱۵:۰۰ بر روی سامانه آزمون‌های ورود به حرفه قابل مشاهده می‌باشد. لذا عزیزان می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

شرکت‌کنندگانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) برای آزمون‏ های تستی از طریق پست سفارشی و برای آزمون رشته معماری (طراحی) از طریق ایمیل به آدرس ‏های زیر حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۹/۱۲ ارسال نمایند.

آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها:

آدرس: تهران، صندوق پستی به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش) بر روی پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان، کاردان ‏های فنی ساختمان و معماران تجربی مورخ مهرماه ۹۹ می‌باشد.

دانلود فرم بازنگری آزمون های تستی

مشاهده نتایج آزمون ورود به حرفه نظام مهندسان مهر ۱۳۹۹

آزمون رشته معماری (طراحی):

ارسال به آدرس ایمیل: tarahi@inbr.ir

ذکر مشخصات در موضوع ایمیل : شماره داوطلبی و نمره کسب شده 

دانلود فرم درخواست بازنگری آزمون معماری طراحی

مشاهده نتایج آزمون ورود به حرفه نظام مهندسان طراحی معماری مهر ۱۳۹۹

به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده از کلیه داوطلبان گرامی انتظار دارد که درخواست‌های خود را در مهلت مقرر ارسال نمایند. بدیهی است به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.


جهت مشاوره، هماهنگی و پاسخگویی به سؤالات خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید:

۰۳۱-۳۷۷۸۲۶۶۷

کانال تلگرام آموزشگاه:

صفحه اینستاگرام آموزشگاه: