نتایج آزمون ورود به حرفه دی‌ماه ۱۴۰۱

natayej azmoon deu 1401

بدینوسیله به اطلاع می‏رساند، نتایج مجموعه آزمون‌های تستی دی‌ماه ۱۴۰۱ استخراج گردیده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir  و پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

 

لینک مستقیم دیدن نتایج

 

natayej azmoon deu 1401

 

چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده نماید، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ ۱/۱۲/۱۴۰۱ تا تاریخ ۳/۱۲/۱۴۰۱ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نماید. به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.

لازم به ذکر است با توجه تداوم بیماری کرونا در زمان برگزاری آزمون و دستور معاونت محترم مسکن و ساختمان در جهت مساعدت با شرکت‌کنندگان، حائزین نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون دی ماه مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان قبول‌شدگان در آزمون مذکور تلقی می‌گردند. دستورالعمل دوره‌های آموزشی مذکور متعاقباً به ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ابلاغ خواهد شد.

 

همچنین به اطلاع شرکت‌کنندگان محترم آزمون‌ رشته معماری(طراحی) مورخ تیرماه ۱۴۰۱ می‌رساند، دفترچه‌های طراحی متقاضیان بازبینی، مجدداً توسط کمیته‌ تجدیدنظر بازنگری گردید که پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌ موصوف استخراج و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال شده است. لذا این دسته از داوطلبان محترم نیز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند. با توجه به دستورالعمل ثبت‌نام آزمون تیرماه ۱۴۰۱ و نظر به بررسی‌های دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد و صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها احراز نموده‌اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار می‌باشد. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *