کلیدواژه های رایگان جوانه

به اطلاع داوطلبین عزیز آزمون های ورود به حرفه مهندسی می رساند، آموزشگاه جوانه برای اوّلین بار اقدام به انتشار رایگان فایل کلیدواژه مباحث زیر نموده است:

کلیدواژه قانون نظام مهندسی – ویرایش ۱۳۹۰

کلیدواژه مبحث ۷ – ویرایش ۱۴۰۰

کلیدواژه مبحث ۸ – ویرایش ۱۳۹۸

کلیدواژه مبحث ۹ – ویرایش ۱۳۹۹

کلیدواژه مبحث ۱۱ – ویرایش ۱۴۰۰

کلیدواژه مبحث ۱۲ – ویرایش ۱۳۹۲

کلیدواژه مبحث ۱۹ – ویرایش ۱۳۹۹

کلیدواژه مبحث ۲۲ – ویرایش ۱۳۹۲

کلیدواژه دیوارهای بنایی محوطه – ویرایش ۱۴۰۲

کلیدواژه ضوابط افراد دارای معلولیت – ویرایش ۱۳۹۹

گروه آموزشی جوانه پس از بررسی سؤالات ۱۵ دوره اخیر و با سال ها تجربه در برگزاری دوره های آمادگی آزمون نظام مهندسی، سبکی نوین از جزوات کلیدواژه را تحت عنوان کلیدواژه طلایی/فهرست جامع جوانه تدوین کرده است.

  • تفاوت اصلی کلیدواژه طلایی جوانه با سایر کلیدواژه ها چیست؟ مدیریت زمان!!
  1. برای استفاده از کلیدواژه طلایی جوانه شما باید ابتدا یک یا دو بار به صورت سطحی همه عناوین جزوه را مطالعه کنید. این کار بیش از ۱ ساعت زمان نمی برد اما در آمادگی ذهن شما برای یافتن کلمات قبل از آزمون کمک بسیاری می کند.
  2. در کلیدواژه طلایی جوانه خط به خط مباحث مقررات ملی ساختمان و منابع آزمون توسط استاید هر درس به طور دقیق مطالعه شده و برای هر مبحث همه عناوین موجود استخراج شده است.
  3. استخراج عناوین توسط اساتید با وسواس بسیار زیادی صورت گرفته و ۹۹٪ مطالب منابع مختلف را پوشش می دهد.
  4. در کلیدواژه طلایی جوانه یک فهرست جامع برای هر مبحث به تفکیک تهیه شده است.
  5. در جلسه آزمون شما به جای جستجو در میان انبوهی از کلمات، به جستجوی کلمه کلیدی فقط در یک مبحث می پردازید و زمان زیادی را صرفه جویی می کنید.
  • روش استفاده از کلیدواژه طلایی جوانه چگونه است؟

ابتدا باید مبحثی که سؤال از آن طرح شده را حدس بزنید. این مهارت با روخوانی سطحی جزوه (همانطور که گفته شد) به راحتی قابل دستیابی است.

سپس از عناوین موجود در کلیدواژه طلایی جوانه شماره صفحه مورد نظر را یافته و به سراغ حل سؤال در مبحث می روید.

دقت کنید در صورتی که همانند سایر کلیدواژه های موجود شما بخواهید فقط کلمه کلیدی را یافته و به دنبال پاسخ بگردید، به علت تعدد منابع برای هر کلمه، قطعاً در فرصت کم آزمون به حد نصاب قبولی نخواهید رسید.

  • روش تهیه فایل کامل کلیدواژه:

تهیه کلیدواژه از طریق سفارش آنلاین امکان پذیر است. جزوه کلیدواژه به صورت فایل pdf می باشد که پس از پرداخت در همان لحظه فایل آن در اختیار خریداران قرار می گیرد. شما می توانید جزوات کامل کلیدواژه رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک را از صفحه اصلی وبسایت ما تهیه کنید.

دانلود کلیدواژه قانون نظام مهندسی - ویرایش ۱۳۹۰ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۷ - ویرایش ۱۴۰۰ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۸ - ویرایش ۱۳۹۸ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۹ - ویرایش ۱۳۹۹ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۱۱ - ویرایش ۱۴۰۰ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۱۲ - ویرایش ۱۳۹۲ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۱۹ - ویرایش ۱۳۹۹ - جوانه دانلود کلیدواژه مبحث ۲۲ - ویرایش ۱۳۹۲ - جوانه دانلود کلیدواژه دیوارهای بنایی محوطه - ویرایش ۱۴۰۲ - جوانه دانلود کلیدواژه ضوابط افراد دارای معلولیت - ویرایش ۱۳۹۹ - جوانه

 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید پکیج های آموزشی رشته های عمران، معماری، مکانیک و برق با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید:

۰۳۱-۳۷۷۸۲۶۶۷

کانال تلگرام:

صفحه اینستاگرام: